CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 11, 2011

i'm new here,,,peace!!   
Assalamualaikum suma,,,,hye!!                    
 
saya nk bgtaw ni, saya dak bru kat cni....huhu,,,,sapa2 tlg bg tnjuk ajar ye kt saya..(ceewah,,bdget cam trok sgt) ngeeee...(^_~)...sgt2 teruja nih!! hehe...wlu pa pn,,,cam xcaya ja aku da ada blog skang....yey! yey! haha... thanx a lot tuk natasha yg da byk tlg aku!! lap u!! ok takat ni ja kot,,,Dan sebenarnya (adehh,,yuna plak dah)  cik natasha ni la yg tlh memaksa aku utk mengharuskan ada blog,,,(ayat cam bangang kn) huhu... aku dipaksa dan terpaksa,,,,huwaaaa...(euwww tlgla) hehe...ok,,takat ni ja kot dlu...xtaw nk ckp pe dah... k daaaa!!!

                                                    ni la owg yg da byk tlg aku ni


2 comments:

  1. hahah...ceehh..
    aku paksa??wekk memang pon..huhu
    weh comel2..da pndai dh r ni..
    ngee...

    ReplyDelete