CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 17, 2011

cuti wif my family

Assalamualaikum,,,,

hari ni hari khamis,,,yess!!,,,,bes2!! sb sok tak da class,,,,hehehe...bila hari khamis ja msti bes kn? kn??? sempat la nk rehatkn otak n diri....(eleh, mcm la hg tu dok study pecah kpala sgt) ....ngeeeee....(^_~)

Ermmm....nk becerita tntg cuti raya cina aku dgn fmily aku bwu ni....eh? apsal bru nk cita ni? msti anda keheranan kn? kn? ermm,,,actually cable nset aku tauk mna ntah..ni bwu la jmpa ni..xda pa y bes kotttt....but nice la.....
hehehe....Juz dok buang masa kat umah tok aku yg tersayang....hihi....maktok!! i lap u la!!! hehe... mcm la tok aku de blog kn? hehe....memg terrrrbaaaeekkk la kalo tok aku de blog an? hahahahaha....LOL!!!

ni masa kat parit buntar perak....juz lepak2 pas penat bwk barang shoping tuk mlm ni nye bBQ.....hehe... tukang tolak LoRY, eh clap trolly,,,hehe,,,,aku jugak y kena kn....org laen suma da pakat lari pecut 1oo meter sejauh yg mungkin...nasib la mama ada anak yg baek cam aku ni kn? kn? hahahaha,,,(prasan jap)....

mentang2 la aku ni tukang tolak, so dgn tanpa bersalahnya mama maktok n others sonok je kn maen campak2 brg yg depa suka...adeeehhhhh!!! diam!! jgn merungut!! kang tarik balik pahala tu....hehehe...

                                                         budget cam dok wat ayu ja kn...ngeee...


                                                                                berehat yoga sebentar..


                                                          adehh,,,perlu ke nk upload pic ntah ap2 ni?? hihi...


                                                  pic ni nk trgelak sbb ada makhluk yg dok kacau...geram2!!


                                                           ni la makhluk yg kaco aku tu...my pak sedara la..


Mlm tu pn bermula lah acara bBq.....tp,,tp,, rugi lor...hermmm...aku pya lapaq terketaq2 habaq mai kt hampa kn, pastu aku pn terlupa nk snap pic2 yg bes...smpai meloncat2 kegembiraan la mlm tu...haha....


Ok la,xpe la kn...ni nk cita sal aku nya cousin lak...dia ni memang gila punya nyanyi...bukan jd gila sbb nyanyi ok..jgn salah phm lak..hehe...mksud aku, dia ni rajin dok p menyanyi, masuk byk prtandingan dah.. cuma af, mentor n ap ntah lg tu ja lom try sb lom ckup umo g kn....boleh tahan la sora dia kn...drpda sora aku ni cam nk muntah hijau ja dgr...ngeeeeee....before dia balik umah dia, sempat gk la kami p karaoke open sesama ngan family aku kn...jgn terkejut, tok aku pn p gk..."awat? ampa ingat org muda ja ka leh p?"(ni statement tok aku) hehehe...

                                              cam nk promote nset ja,,cam la nset mahal kn..haha...







                                                tgk tu cousin aku duet ngan ayah dia..steady je kn..




Wlu pe pn, bes la cuti kali ni...hope dapat kumpul ramai2 lg...masa tgh dok dgr depa nyanyi tu, sempat gk la aku record depa nyanyi kn..tp sound xbes, pastu ada lak anasir2 suara sumbang dok menyembang masa tu...geram toi...hahaha...tp sedih la xdpt nk upload kt cni..xtawu pe prob..huhu..

Thanx sudi baca entry yg da basi ni...XoXo!!!

No comments:

Post a Comment